Tudnivalók a bérlésről:
Érdeklődés/Foglalás menete:
(4 egyszerű lépésben történik a foglalás)
1.lépés) Érdeklődési szándékát emailben tudja jelezni felénk. A legfonotosabb információk, melyeket mindenképp írjon meg nekünk: neve, elérhetősége, a rendezvény dátuma, a bérelni kívánt termék/termékek, valamint azok darabszáma, és természetesen bármely egyéb információ, amit fontosnak tart velünk megosztani :)
2.lépés) Érdeklődését követően kollégánk minden esetben személyesen ellenőrzi, hogy a termék az adott dátumon elérhető e, majd ezt válasz üzenetben jelzni Ön felé.
(Fontos információ: Az árajánlat megküldését követően 3napig tartjuk fenn a kellékeket, ezt követően nem tudjuk garantálni a termék elérhetőségét.)
3.lépés) Ezt követően kérheti a foglalás rögzítését, melyről visszaigazolást küldünk.
4.lépés) Foglalása ettő kezdve már él, és fenntartjuk Önnek az adott dátumra. Foglalása a későbbiekben már a dátumra és nevére hivatkozva módosíthatható, bővíthető.
Érdeklődés központi telefonszámunkon: ( 70/ 673 0434 )
Fontosnak tartjuk, hogy élő szóban is tudjon velünk egyeztetni. Bármilyen a termékeinkel, azok felhasználásával kapcsolatos kérdés esetén, keressen minket bizalommal elérhetőségünkön. Felkészült kollégánk szívesen segít a kérdés megválaszolásában, egyszerűen és gyorsan, hosszas keresgéléstől mentesen.
Egyéb információk a foglaláshoz:
Mikor foglaljak? A székszoknyákat és egyéb dekorációs kellékeket érdemes minél előbb lefoglalni, így van rá a legnagyobb esély, hogy még elérhető a kívánt dekorációs elem az Önök dátumára.
Mikortól él a foglalásom? A foglalás visszaigazolásától kezdve él. Az árajánlat megküldését követően 3napig tartjuk fenn a kellékeket, ezt követően nem tudjuk garantálni a termék elérhetőségét.
A foglaláshoz nem szükséges tudni az egészen pontos darabszámokat, hiszen nem is tudhatja még ekkor a bérlő. A pontosítást a rendezvény hetében hétfői napon szoktuk egyeztetni telefonon. Alap esetben kaució, illetve egyéb letéti díj szintén nincs a foglalásnál. A bérlendő termékek értékének biztosítása egyszerű bérbeadási szerződéssel történik.
Átvétel módja:
Telephelyi átvétel:
Alapesetben a rendezvény hetében szerdán és csütörtökön délelőtt 10 órától délután 16 óráig. Az anyagok használatát, technikai tudnivalókkal az átvételkor ellátjuk bérlőinket. Az anyagok bepakolásában segítséget nyújtunk. Ennek pontos időpontját szintén az rendezvémny hetében hétfői napon érdemes velünk egyeztetni telefonon, amikor már a heti menetrend ismeretében pontos információüvla tudunk szolgálni, hogy szerdai vagy csütörtöki naptól fogva elérhető e az átvétel lehetősége.
Az átvevő személye: A bérleményeket rokon vagy ismerős is átveheti. Fontos, hogy legyenek nála a személyi iratai(személyi igazolvány, lakcímkártya), mert a szerződést Ő fogja ez esetben aláírni.
Csomagküldő szolgálattal történő szállítás: Termékeinknek egy bizonyos köre szállítható csomagban(pl textíliák), bizonyos termékcsoportokat viszont nem szállítunk, így az üvegáru, vagy üveg tartalmú kellékek, állványzatok, virágállványok, selyemvirágok csomagban nem szállítható kelléknek minősülnek.
A csomagszállításról pontosabb információt az alábbi linkre kattintva éri el.
Visszaszállítás/visszaküldés módja:
Visszaszállítás telephelyünkre:
A dekorációs anyagok visszaszállítása a rendezvényt követő hétfői nap 16 óráig esedékes. A visszaszállítás előtt mindenképp érdemes megszámolni a visszaszállítandó kellékek, anyagok mennyiségét, mert az átvételkor kollégánk meg fogja számolni. Ezt könnyítendő, érdemes tételesen készíteni a bérelt kellékeket, ami nem hajtogatást jelent, hanem a lényeg, hogy pl. egyfajta dolog(masnik) egy zsákban legyenek, további kellékek pedig szintén elkülönítve a gyorsabb ellenőrzés végett.
Az visszaszállító személy felelőssége: A bérlő személyétől függetlenül felel a visszaszállításkor a kellékek állapotáért és darabszámáért. Az esetleges pótlási vagy javítási díjat csak ezen alkalommal van lehetősége egyenlíteni készpénzben vagy azonnali átutalással.
Pótlási díjak:
Amennyiben a visszahozatalkor hiány, vagy a használat során keletkezett nyilvánvaló, az anyag további használatát kizáró sérülés mutatkozik, úgy ezek a meghibásodott/hiányzó termékek a "raktári érték ártáblánkon" szereplő árak készpénzben vagy azonnali átutalással egyenlítendőek a helyszínen a visszaszállítás alkalmával.
Fontos tudnivaló: Minden üvegáru és mécsestartó bérlése esetén egyaránt tiszta, viasz és egyéb szennyeződéstől mentes állapotban szükséges visszaszállítani!